Zoekmachine optimalisatie bureau

Zoekmachine optimalisatie bureau

Aan de slag met een zoekmachine optimalisatie bureau

Na jarenlang parttime als zelfstandige in mijn pedicure-praktijk gewerkt te hebben, nam ik het besluit om dit fulltime te gaan doen. De vraag was alleen, op welke manier ik dan meer cliënten, dus meer uren, kon gaan genereren. Mond op mond reclame werkt prima, maar zou mij niet in korte tijd, zoveel meer cliënten gaan bezorgen, om fulltime aan de slag te kunnen gaan. Hetzelfde geldt voor adverteren in huis-aan-huisbladen, hier had ik ook te weinig vertrouwen in. Daarbij is mijn werk als pedicure mijn passie, en dat is ook hetgeen waar ik goed in ben. Ik ben minder vaardig als het om internet gaat. Daar ligt bovendien ook niet mijn interesse. Ik houd me liever bezig met mijn werk om cliënten van hun voetproblemen af te helpen. Na wat speurwerk op internet, besloot ik in zee te gaan met een zoekmachine optimalisatie bureau. Het zou mij heel wat hoofdbrekens schelen en tegelijkertijd toch nieuwe cliënten opleveren.

Zoekmachine optimalisatie bureauWat bracht het mij?

Het bureau zorgde ervoor, dat de website die ik al had, flink onderhanden werd genomen. De meest relevante informatie werd benadrukt, waardoor ik op internet beter gevonden kon worden, en mijn website hoog in de diverse zoekmachines kwam te staan. Verder houden de mensen van het zoekmachine optimalisatie bureau, mijn website up-to-date , zodat ik ook op die hoge plaats kan blijven staan, en een leidende rol heb ten opzichte van andere pedicure-praktijken. Het enige wat ik hiervoor hoef te doen is: het bureau op te hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen binnen mijn praktijk, zoals bijscholingen en specialisaties. Kort samengevat bracht de samenwerking mij:

  • een betere naamsbekendheid
  • geen zorgen meer over mijn website
  • meer cliënten, dus meer inkomsten